Mert most már csak erre fogok koncentrálni!

 


Sokáig koncentráltam egy olyan emberre, aki mindig csak azt kereste, hogy hogyan alázzon meg, hogyan hazudjon a szemembe. Hiba volt! De valamiért ebből kellett tanulnom. Azt biztosan megtanultam, hogy mik azok a jelek, amiket ha újra látni fogok, már nem engedek ekkora teret. Sőt! Semmilyen teret. Ha nem én kellek, hát nem én kellek. Illetve csak azért ne keljek, hogy tönkre lehessen tenni. 

De már számolom a napokat vissza, amikor ez az időszak végre lezárul. Mert már látom a végét!

Hihetetlenül hálás vagyok mindenkinek, akik ebben a helyzetben most mellettem vannak!!!! Annak is, aki már régen, és annak is, aki most csatlakozott hozzám. Mindenkinek, aki családként, és barátként egyaránt fogja a kezem. Rengeteget segítetek, hogy ne roppanjak össze!!! Köszönöm, hogy vagytok!

És külön köszönöm egy olyan barátnak, aki pár napja el merte nekem mondani, hogy ő is ugyanolyan bántalmazásból állt fel, mint amilyenből most én fogok. És mindig elmondja, hogy mennyire jó, amit teszek és csak magamra figyeljek. És hihetetlenül jól esett tőle ez a mondat is: "Biztosan tudom, hogy van odakint valaki, akivel boldog leszel."  Ehhez a mondathoz választottam a bejegyzéshez tartozó képet is. Mert most már csak egy olyan társat engedek közel, akivel pont ilyen jó lehet. Mert ez valóban jó!

Kívánom, hogy nektek is csak ilyen jó legyen!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mostantól...

Mert somerben lenni jó, és someresnek lenni egy érzés

Mikor együtt dobbannak a szívek, mert hórázni egy életérzés :)